Retourneren

Topcoach Planner doet zijn best om alleen kwaliteit te leveren.

Ondanks onze zorg en aandacht kan het gebeuren dat ons product niet naar wens is, of beschadigd blijkt. In dit geval, volg de onderstaande procedure:

  • Stuur een e-mail naar: retour@topcoachplanner.nl met als onderwerp “Retourformulier aanvraag”. 
  • De e-mail moet duidelijk uw naam, bestelnummer en een beschrijving bevatten alsmede foto’s van het product waarin het gebrek duidelijk zichtbaar is.
  • Wij zullen de mail onderzoeken, en bij goedkeuring het "retourformulier" naar u terug mailen.
  • U vult het retourformulier compleet in en volgt de daarin beschreven stappen.

Retour beoordelingen

Wij kunnen de garantie van uw product niet garanderen totdat het is onderzocht en er vastgesteld is dat het onder de garantie valt. Onze experts zullen uw verzoek beoordelen en u krijgt vervolgens instructies via e-mail omtrent de te volgen procedure. Zodra we vastgesteld hebben dat de garantie wellicht geldt en we hebben het defecte product ontvangen, sturen we u indien beschikbaar een vervangend product. Als we ontdekken dat het artikel niet onder de garantievoorwaarden valt, zal het product aan u worden teruggestuurd, op uw kosten, en zonder geldelijke vergoeding. We zullen echter contact met u opnemen om te zien of we een wederzijdse en geschikte oplossing kunnen vinden. De garantie op onze planner is ongeldig als: We beschouwen het volgende niet als fabricagefouten, dit valt dus niet onder onze garantie: losse pagina's, krassen op de kaft of pagina's, buigingen en deukjes in de ringen, los materiaal in planners, sporen of beschreven pagina als gevolg van normaal gebruik.

    Retourzendingen

      1. Indien u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling besluit dat u de planner niet wilt, kunt u het aan ons retourneren. Hiervoor dient u bovenstaande stappen van de procedure te volgen. 
      2. Houd er rekening mee dat retourzendingen alleen worden geaccepteerd als de originele verpakking en inhoud inclusief het productetiket onbeschadigd zijn. Ook indien deze voorzien zijn van een logo, kunnen deze niet meer geretourneerd worden. De kosten voor een retourzending dienen betaald te worden door de koper.
      3. Wanneer u uw bestelling ontvangt, moet u het product onmiddellijk controleren op zichtbare defecten. In het geval van defecten (zichtbaar of onzichtbaar) dient u contact op te nemen via onze contactpagina. Zij zullen de retourprocedure en de geldende voorwaarden verder aan u uitleggen. Zij zullen dit per e-mail bevestigen.
      4. In geval van beschadiging of onjuist geleverde producten, kunt u ervoor kiezen om te worden terugbetaald op uw bankrekening of u kunt het oorspronkelijke product alsnog ontvangen.
      5. In geval van beschadiging doen we dit alleen als de beschadiging op de volgende werkdag na ontvangst wordt vermeld. Wij verwachten daarom dat u uw pakket onmiddellijk na ontvangst controleert op eventuele schade. Het opnieuw verzenden van het product kan alleen indien het product op voorraad is.
      6. Aanpassingen van het te betalen bedrag of de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag gaat als volgt:
        1. iDeal: binnen een week na ontvangst van uw retourzending zal het geld op uw rekening worden gestort.

     

    Indien een planner voorzien is van een logo, kan deze niet meer geretourneerd worden.
    Verzendkosten voor retouren van verkeerd bestelde producten, maten, kleuren etc. zijn voor rekening van de klant.